تمام دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    خوشبو و ضدعفونی کننده کفش نانوسان 100میلی

    141,000 تومان
    خرید نانوسان،رایحه های مختلف سلامت و نظافت پا از اهميت خاصی برخوردار است . رشد باكتری ها در محیط مرطوب و تاريك باعث ايجاد بوی بد در کفشها و پاها می شود . لذا براي جلوگيری و از بين بردن بوی بد آن ها بايد مانع رشد و تكثير اين باكتری ها شد. از این رو اسپری ضد عفونی کننده و خوشبو کننده کفش نانو سان این مسئله را بدون بروز هيچ عارضه جانبی بطور كامل حل نموده و علاوه بر اين رايحه بسیار مطلوب آن در کفش جايگزين شده و قسمتهای داخلی كفش را نیز ضد عفونی می نماید . قبل از استفاده قوطی محصول را تکان داده و داخل کفش اسپری نمایید.
    نقد و بررسی خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    برچسب های محصول
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند

    قهوه موکا با قارچ گانودرما دکتربیز 20عددی

    419,000 تومان 684,000 تومان
    یک نوشیدنی فوق‌العاده برای بهبود و پیشگیری از ابتلا به امراض و بیماری‌های گوناگون به شمار می‌رودوجود مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان در این قهوه به تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخته و برای بهبود روند درمان بیماری‌ها ،به عنوان مکمل ، عمل می‌کند. کافه موکا با طعم شکلاتی . حاوی گانودرما لوسیدم هربسته حاوی 20 ساشه تاریخ انقضا: دو سال

    قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز 20 عددی

    450,000 تومان 884,000 تومان
    قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز20 عددی، تاریخ انقضا: دو سال یک نوشیدنی فوق‌العاده برای بهبود و پیشگیری از ابتلا به امراض و بیماری‌های گوناگون به شمار می‌رود. این محصول از ترکیب سه خوراکی پر خاصیت قهوه، جینسینگ و قارچ گانودرما تشکیل شده است. وجود مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان در این قهوه به تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخته و در کمک به درمان بیماری‌ها به عنوان مکمل قوی و تاثیر گزار ایفا می‌کند. موارد منع مصرف قهوه گانودرما سوپریم: این نوع قهوه گانودرما به دلیل داشتن جینسینگ در ترکیبات خود برای افراد دارای مشکل فشار خون بالا توصیه نمی‌گردد. سالمندان و بیماران مبتلا به عارضه‌های قلبی و سرطان هم باید از مصرف این مدل قهوه خودداری نمایند. به غیر از چهار گروه ذکر شده زنان باردار و شیرده هم از مصرف هر محصول تولید شده و دارای ترکیبات گانودرما پرهیز کنند. بهترین زمان استفاده و تاثیر بخشی این محصول زمانی است که معده شما آنچنان پر یا خالی نیست و در وضعیتی متعادل قرار دارد . برای این منظور بهترین زمان استفاده از این قهوه یک ساعت پیش از ناهار است .