تمام دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    جرم گیر شیرآلات نانوسان 100میلی

    92,500 تومان
    95,000 تومان
    مورد کاربرد برای انواع شیرآلات،شیلنگ ها،دوش حمام،کاشی و سرامیک، ظروف شیشه ای و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد بدون آسیب به سطح اصلی روش استفاده: مقداری از محصول را روی سطح دارای رسوب بریزید ، سپس به وسیله یک مسواک ، فرچه یا برس شیشه شوی ، مواد را روی قسمتهایی از سطح که دارای رسوب می باشند پخش نمایید ، پس از حدود یک دقیقه مواد را مجددا روی سطح پخش نموده و پس از یک دقیقه سطح را با آب و یک ابر یا اسکاج نرم که روی سطح خش ایجاد نکند تمیز نمایید . در مورد رسوب های قدیمی و با حجم زیاد ، مراحل بالا را مجددا تکرار نماید.
    نقد و بررسی خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    برچسب های محصول
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند

    سالید مجیک نانوسان

    145,000 تومان 276,000 تومان
    سالید مجیک تمیز کننده ای خاص، چند منظوره و جایگزینی بسیار مناسب برای مواد شوینده اسیدی و قوی است . این محصول عاری از هرگونه مواد اسیدی، شیمیایی، مضر و حساسیت زا بوده و در نتیجه استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست وارد نمی کند. قدرت تمیزکنندگی فوق العاده بالای این محصول هرگونه کثیفی را از سطح پاک نموده و درسطوح مختلفی نظیر؛ استیل، لعاب دار و مینایی ، کاشی-سرامیک، شیشه و … استفاده می شود

    موتور شو و چربی زدای نانو سان 300 میلی لیتری

    135,000 تومان 226,000 تومان
    چربی زدای قوی سطوح فلزی موتور خودرو ، موتور سیکلت ظروف چدنی، اجاق گاز ، هود و وسایل آشپزخانه

    موتور شو و چربی زدای نانو سان 300 میلی لیتر

    156,500 تومان 226,000 تومان
    چربی زدای قوی سطوح فلزی موتور خودرو ، موتور سیکلت ظروف چدنی، اجاق گاز ، هود و وسایل آشپزخانه

    شیشه شور خودرو نانوسان نیم لیتر (قابل استفاده با50برابر آب)

    118,500 تومان 226,000 تومان
    • خاصیت ضد انجماد • بسیار موثر و کارآمد • نرم کننده تیغه برف پاک کن • چربی بر قوی • لکه بر قوی • ایجاد دید واضح هنگام رانندگی شیشه شوی ماشین نانوسان ۵۰۰ میلی لیتریِ آلمان NanoSun Windshield Cleaner – مایع شیشه شوی ماشین یکی از بخشهایِ بسیار مهم داخل خودرو میباشد. شاید در نگاه اول این مقدار از حساسیت بی مورد باشد؛ ولی پس از شنیدن چند اتفاق هولناک، به دلیل کثیفیِ شیشه خوردو به محض شروع بارندگی یا پاشش سریع آبِ سطحی، نظرتان عوض خواهد شد. بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه محصول را با 50 برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید.