تمام دسته بندی ها
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    پرسش های متداول

    من در اصفهانم ، خودم می تونم بیام خرید کنم و تحویل بگیرم؟
    پاسخ:  نه،ما فروشگاه حضوری نداریم،امکان مراجعه و خرید حضوری،پرداخت درب منزل و … وجود ندارد.خرید به صورت پرداخت اینترنتی دارای کد رهگیری و از درگاه بانکی(مطمئن و امن)  انجام می شود،(پس جای هیچ گونه نگرانی نیست )



    چگونه از سایت خرید کنم؟

    شما بدون ثبت نام می توانید محصولات و مشخصات و ویژگی آن ها را ببینید ولی برای ثبت خرید،باید ثبت نام کنید.رمز عبور یکبار مصرف که شامل عدد است به گوشی شما پیامک می شود.
    لطفا در ثبت نام دقت کنید نام و نام خانوادگی شناسنامه ای خود را به صورت فارسی و کامل وارد کنید تا در فرآیند تحویل ، مشکلی پیش نیاید.
    روی هر کالایی که بزنید مشخصات آن نمایش داده می شود، برای خرید، اضافه کردن به سبد خرید را بزنید اگر باز هم کالایی می خواهید، به همین روش به سبد خرید خود اضافه کنید.پس از تکمیل سبد مورد نیازتان، تسویه حساب را بزنید.

    اگر تمام مراحل را درست طی کنید، به درگاه پرداخت اینترنتی وصل می شوید.
    برای پرداخت اینترنتی در هر سایتی، حتما باید رمز پویا داشته باشید.
    پس از پرداخت وجه، پیامک ثبت سفارش همراه با شماره فاکتورتان، برای شما فرستاده می شودو سفارش در مرحله آماده سازی قرار میگیرد.حتما دقت بفرمایید در هنگام پرداخت اینترنتی، فیلترشکن شما خاموش باشد، و پس از پایان پرداخت، کلید بازگشت به سایت را بزنید.

    اگر این دو نکته را فراموش کردید،به ندرت و خیلی کم پیش می آید وجه از حساب کم شده و پیامک ثبت سفارش ارسال نمی شود، در این صورت حتما به پشتیبانی سایت در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

    مشکلات ثبت سفارش:
    در قسمت مشخصات،حتما همه فیلدها شامل خیابان،کوچه،پلاک،واحد و کدپستی و… پُر باشد . در غیر این صورت سایت،ایراد گرفته و اجازه رفتن به مرحله پرداخت را نمی دهد .
    اگر به هر دلیلی اسم کوچه ندارید بنویسید نداریم،یا اگر واقعاً کدپستی و یا پلاک و واحد ندارید، به جای پلاک و واحد، یک عدد یک، و به جای کدپستی ده تا یک بزنید(چون سایت طوری طراحی شده که در آن نوشتن پلاک و کدپستی الزامیست)
    اگر با نام کاربری خود،یک نشانی را ثبت کردید و نشانی شما بعداً تغییر یافت،در قسمت توضیحات سفارش، نشانی جدید را بنویسید و حتما ذکر کنید به نشانی جدید ارسال شود و برای احتیاط به پشتیبانی هم در واتساپ یا تلگرام پیام بدهید.
    در زمان نوشتن اعداد مثل تلفن، کدپستی و… صفحه کلیدتان را انگلیسی کنید(مهم نیست که فارسی نمایش دهد یا انگلیسی،شما صفحه کلید گوشی یا رایانه خود را موقتاً انگلیسی کنید و پس از زدن اعداد، دوباره به فارسی برگردانید)
    حتما دقت بفرمایید در هنگام پرداخت اینترنتی، فیلترشکن شما خاموش باشد، و پس از پایان پرداخت، کلید بازگشت به سایت را بزنید.

    اگر در این مراحل، سایت ایراد گرفت، لطفاً به پیام ایرادی که بالای صفحه می نویسد دقت کنید و همان مشکل را برطرف کنید.
    اگر با رعایت همه این موارد باز هم به مرحله بعد نرفتید، لطفاً از بالای صفحه سمت چپ، یک بار خروج را بزنید و دوباره وارد شوید.

    برای پرداخت اینترنتی در هر سایتی، حتما باید رمز پویا داشته باشید.
    اگر در درگاه پرداخت ، موفق به پرداخت نشدید ، لطفاً با یک کارت بانکی دیگر امتحان کنید.

    سفارش من کِی میرسه؟

    همه سفارش ها در سراسر کشور،در سریع ترین زمان ممکن(یک یا دو روز پس از ثبت سفارش،تحویل پُست می شود و کد رهگیری پُستی نهایتاً تا 3 روز پس از ثبت سفارش برای خریدار پیامک(اس امس) می شود. بنابراین خواهشمند است قبل از گذشت این زمان سفارش خود را پیگیری نفرمایید!! اطمینان داشته باشید همه بسته هاو سفارش ها از جمله سفارش شما حتماًفرستاده و تحویلتان می شود.نه فراموش می شود نه از قلم می افتد پس لطفاً بدون نگرانی، شکیبا و صبور باشید. اگر با گذشت 3 روز، برای شما پیامکی از طرف ما نیامد،احتمالاً مشکل از موبایل یا اپراتور خط است، می توانید با گفتن نام یا شماره سفارش خود به پشتیبانی (فقط تلگرام یا واتساپ)   کد24 رقمی را دریافت کنید.
    پس از دریافت کد 24 رقمی رهگیری، می توانید آن را در سایت https://tracking.post.ir/
    وارد کنید.
    لطفاً توجه بفرمایید که پس از تحویل سفارش شما به پُست، بسته شما دیگر در اختیار ما نیست، و زمان تحویل آن به عواملی مانند اداره پُست،تعطیلات و ساعات اداری پیش رو،منطقه پُستی شما و مامور پُست محل شما بستگی دارد، ولی به صورت میانگین حدود سه تا چهار روز در سراسر کشور می باشد، البته گاهی این عدد تا یک روز کاهش و ممکن است در بعضی شرایط تا پنج شش روز
    افزایش پیدا کند

    چرا قیمت شما پایین تر است؟

    همه محصولات ما، اصل ، اورجینال و دارای تاریخ مصرف مناسب (و بعضاً طولانی)است.قیمت پایین محصولات، ما به دلیل بالابودن حجم فروش و رفاه حال خریداران در راستای سیاست معروفِ ((سودکمتر وفروش بیشتر)) است وهیچ ربطی به خودِ کالا ندارد، یعنی هیچ محصول تقلبی، طرح و فِیک و یا تاریخ گذشته بر بروی سایت قرار نمی گیرد و موجودی محصولات، به روز می باشد.

    .

    چگونه می توانم به شما اعتماد کنم؟
    پاسخ:فروشگاه ویتامیندار،با دارا بودن مجوز فعالیت ، اینماد(نماد اعتماد الکترونیک) و همچنین سابقه و حجم فروش بالا این اطمینان را به شما می دهد که خریدی ایمن را تجربه کنید.
    کافیست در سایت ترب ما را پیدا کنید با کلیک روی نام فروشگاه ویتامیندار، فروش  ماه های گذشته و امتیاز دریافتی از  خریداران( و ترب) را به شما نشان می دهد.
    با توجه به قوانین تجارت الکترونیک ،فعالیت سایت های فروشگاهی دارای مجوز همه روزه رصد شده ، و به محض تخلف، با آن ها برخورد می شود، و حتی در مراحل بعدی در صورت احراز تخلف و تکرار و استمرار آن، حتی دامنه سایت ، از دسترس خارج می شود.
    پس با خیال راحت خرید کنید!!!

    محصولات ما مستقیماً و بدون واسطه ، در حجم بالا و با پایین ترین قیمت و جدیدترین تاریخ ممکن تهیه می شود.
    همه محصولات دارای لوگو، بارکد،تاریخ مصرف مناسب و ضمانت اصالت کالا می باشند که با بالاترین تخفیف ممکن در سایت فروشگاه  ارائه می شود، هم چنین دارا بودن بالاترین امتیاز در تُرُب، و تعداد بالای فروش در ماه(قابل استعلام در ترب) گواه و نشان رضایت مشتریان گرامی و تعهد کاری این مجموعه است.
    هم چنین خریداران از ضمانت مرجوعی کالا در صورت بازنشدن آن و رعایت شرایط بازگشت برخوردارند.یعنی اگرمحصولی را دریافت کردند، می توانند آن را بازگشت از خرید بزنند و وجه خود را(به جز هرینه ارسال و مالیات بر ارزش افزوده) دریافت کنند.

    شرایط بازگشت خرید(مرجوعی) چیست؟

    پاسخ:می توانید،تا48 ساعت پس از دریافت محصول در صورتی که بسته بندی پلمپ محصول باز نشده باشد آن را مرجوع کنید.
    برای مرجوعی محصول، به پشتیبانی فقط و فقط در واتساپ یا تلگرام (به شماره گفته شده در قسمت تماس با ما) پیام دهید.
    پس از دریافت محصول توسط ما و چک شدن محصول،با کم کردن مبلغ مالیات و هزینه ارسال،مبلغ به حساب شما واریز می شود.